Afsluitend een woord van onze partners:
Adobe Klanten verlangen persoonlijke, relevante en tijdige ervaringen op elk moment dat ze interactie met je merk hebben. Om in real-time fantastische ervaringen in verschillende kanalen te leveren, heb je echter meer dan CRM nodig.
Bedrijven die klantervaringen centraal stellen hebben de wind in de zeilen. Met een effectieve strategie voor Customer Experience Management (CXM) maak je niet alleen je klanten blij.
Volgens een onderzoek naar het ROI van Forrester kun je een hoog rendement realiseren als je op ervaringen focust:
- 1,4x omzetgroei
- 1,7x klantretentie
- 1,6x Langetermijnwaarde van klanten
Om uitzonderlijke ervaringen te creëren, moet je van vele markten thuis zijn: marketing, analytics, advertenties, content, commerce en CRM-leadmanagement. Er is slechts één bedrijf dat een leider is op al deze gebieden.
Bedrijven rekenen op Adobe voor hulp bij de uitdagingen die de digitale transformatie biedt. Met Adobe Experience Cloud kunnen ze hun data optimaal inzetten om gepersonaliseerde ervaringen te bieden die de zakelijke groei en klantloyaliteit stimuleren. Door Forrester ondervraagde klanten realiseerden met Adobe Experience Cloud een totaalrendement van 242% op de software investering. Ons doel is het om vanuit onze kernwaarden waarde te leveren voor uw organisatie.
Wij gaan graag in gesprek met u over de volgende stap in uw Digitale transformatie.
U kunt hiervoor contact opnemen met
Paul van Keeken, Hoofd Marketing Adobe Benelux. Wij kunnen helpen vanuit deskundigheid op het gebied van transformatie, customer experience, analytics en multichannel marketing.
MicrosoftWhen the pandemic hit Europe, it fundamentally changed the way people have been working for the first time since the Industrial age. Microsoft commissioned new research with
Boston Consulting Group and
KRC Research to help customers navigate this uncertain time and best support their talent. We asked over 9,000 employees and leaders across Europe about their experiences with remote working as well as about their expectations for the future. In the Netherlands over 600 leaders and employees were part of this research. Check
this landingpage where you can find the research & additional content.
Some key findings for the Netherlands:
-The Dutch seem to be morning people. They are “in their zone” between 07:00 am and 11:00 am
-Almost all (95%) of business leaders see Workplace innovation as the top transformation priority
-When everything goes back to “normal”, the majority of people would like to spend one third of their working time outside of the office
FacebookOnline shopping heeft een enorme vlucht genomen tijdens de corona crisis. Niet alleen wordt er meer gekocht, er wordt ook veel inspiratie opgedaan waarbij nieuwe producten en merken de revue passeren. Platformen als Instagram spelen een belangrijke rol in dit oriëntatieproces.
E-commerce wordt nu nog ingericht om zo snel mogelijk te converteren van een geïnteresseerde klant naar een aankoop in het winkelwagentje. Websites worden zo ingericht dat iemand vooral niet afhaakt in dat proces. Maar eigenlijk is er een andere mindset nodig. Een waarin we ook kijken naar hoe we de consument kunnen inspireren en nieuwe producten te ontdekken. Gedreven door machine learning, verbindt Discovery Commerce het perfecte product met de juiste persoon. Van mensen vinden producten naar producten vinden mensen. Hoe dit precies werkt en hoe je als merk verder kunt groeien lees je
hier.
Accenture Interactive Bij Accenture Interactive geloven we dat bedrijven die hun bedrijfsvoering richten op het vervullen van betekenisvolle behoeften van de klant, en hierdoor onderdeel worden van het leven van de consument, de grootste duurzame groei bereiken. Zeker nu, ten tijde van deze pandemie, zoeken we samen met onze klanten naar manieren waarop we veilig, duurzaam en efficiënt de huidige uitdagingen kunnen omzetten in waardevolle kansen.
Tijdens de re-invented stories hebben we in groepsverband al enkele interessante inzichten besproken over CPI’s, de KPI’s die meten hoe jij voor de klant presteert. We gaan ook graag individueel het gesprek aan hoe we, in jouw situatie, de klant centraal kunnen stellen om duurzame groei te realiseren. Neem contact op met Tu via
de mail om hierover door te praten.
Nieuwsgierig naar wat wij nog meer doen? Lees
hier meer over ons.