Marlijn van Straaten

CEO
Dr. Hauschka
‘’We willen naar een marktaandeel van minimaal 5%.’’
Mede dankzij influencers beginnen jongens en meiden op steeds jongere leeftijd met het gebruiken van talloze huidproducten. Is dat een onschuldige trend of een zorgelijke ontwikkeling? En: de huidverzorgingsproducten van Dr. Hauschka zijn sinds vorig jaar ook te vinden in de schappen van de gezondheidswinkels van Holland & Barrett. Hoe kreeg algemeen directeur Marlijn van Straaten het bestuur van het Duitse moederbedrijf achter haar strategie?

In deze aflevering van CMOtalk spreken we met Marlijn van Straaten, CEO Benelux bij Dr. Hauschka over het gebruik van cosmetica onder tieners, over de stap richting de drogisterij en over de duurzame en biologische productieketen van Dr. Hauschka.


Privacy statement
Powered by
Energize

Fijn dat je er bent!

CMOtalk gebruikt cookies. We bewaren ze voor het bijhouden van statistieken, zodat wij een goede website kunnen serveren. Door op 'ga door' te klikken, ga je akkoord met de privacy statement.

Ga door