CMOtalk/Roundtable Artificial Intelligence & Creativity Part 1 - 15 september

Creative Valley, Utrecht
Utrecht
In het verlengde van metaverse wil CMO Talk aandacht schenken aan de mogelijkheden van artificial intelligence in combinatie met creativiteit. Kan AI het werk van marketeers beter en/of makkelijker maken?
Steeds vaker zie je handige tools die je in kunt zetten op het vlak van beeld, tekst, maar ook acquisitie: Zo vertelt de Chrome plugin Crystal Knows je precies hoe je het beste mensen kunt benaderen op Linkedin. Aan de hand van zijn of haar gedrag op het social kanaal geeft de plugin tips over de toon of insteek van je openingsvraag.

Met Dall.e (OpenAI) kun je op basis van enkele keywords unieke beelden creëren, die het algoritme haalde uit (inmiddels meer dan) 650 miljoen online beelden. Je hoeft nooit meer te betalen voor saaie stock images. Hetzelfde geldt voor copy.ai, maar dan voor tekst: na het invoeren van enkele woorden bedenkt het algoritme de tekst. In het Engels nog weliswaar, maar een korte uitnodiging is vanaf nu zo geschreven.

Dit zijn handige tooltjes, maar wat kan er allemaal al als het gaat om marketing, en om professionele creativiteit?
Remy Gieling
In het pand van Creative Valley, tegenover Utrecht CS, zullen marketeers hierover met elkaar in discussie gaan. Maar eerst trapt Remy Gieling, oprichter van AI.nl en schrijver van het boek ‘Ontdek de groeikansen van AI’, af met een trendsessie. Welke rol speelt AI in de economie van morgen?

Word lid van de CMOtalk/Community om verder te lezen en deel te nemen aan onze exclusieve events.
In het volledige artikel lees je verder over Narrow AI, van welke grote trends en cases rond AI je als marketeer moet weten, en wat is de toekomst van werk AI en marketing?
Privacy statement
Powered by
Energize

Fijn dat je er bent!

CMOtalk gebruikt cookies. We bewaren ze voor het bijhouden van statistieken, zodat wij een goede website kunnen serveren. Door op 'ga door' te klikken, ga je akkoord met de privacy statement.

Ga door