CMOtalk/Dinner 2019

Rijksmuseum
Rijksmuseum
Tijdens de vierde editie van het CMOtalk/Dinner organiseerden we de ‘Avond van Aandacht’ in het Rijksmuseum. Een uniek programma gevuld afgerond met een besloten diner in de Eregalerij.
De middag startte met een interactieve masterclass ‘Aandachtsmarketing’ door auteur en managing director Klaas Weima en prof. dr. ir. Peeter Verlegh in het Auditorium. Ruud de Langen sloot aan bij de paneldiscussie.

De avond ving aan met een aperitief in de historische Research Library, gevolgd door een exclusieve rondleiding van de Rembrandt-Velázquez tentoonstelling door diverse conversatoren van het meseum. We sloten de avond af met een besloten diner en spectaculaire acts in de Eregalerij.
Bekijk hier de aftermovie van het Dinner 2019
Privacy statement
Powered by
Energize

Fijn dat je er bent!

CMOtalk gebruikt cookies. We bewaren ze voor het bijhouden van statistieken, zodat wij een goede website kunnen serveren. Door op 'ga door' te klikken, ga je akkoord met de privacy statement.

Ga door